https://www.customerserviceconference.gr/wp-content/uploads/2023/03/Untitled-2.fw_.png

Πέμπτη 8 Ιουνίου 2023 | Αμφιθέατρο OTEAcademy

Transforming Customer Service in a rapidly changing world

To 18ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών υπό τον τίτλο: “Transforming Customer Service in a rapidly changing world” – παρουσίασε το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών, ΕΙΕΠ και η BOUSSIAS events την Πέμπτη 8 Ιουνίου, στο Αμφιθέατρο OTEAcademy. Το συνέδριο ολοκληρώθηκε σημειώνοντας σημαντική επιτυχία, συγκεντρώνοντας μαζικά το ενδιαφέρον των τμημάτων Customer Service. Συμμετείχαν και παρακολούθησαν περισσότερα από 240 στελέχη, προερχόμενα από 50 διαφορετικές εταιρείες. Το εξαιρετικά υψηλό σκορ που κατέγραψε ο δείκτης ικανοποίησης των συμμετεχόντων, επισφράγισε την επιτυχία της ολοκλήρωσης των εργασιών του συνεδρίου.

Μέσα από μία υψηλού επιπέδου συνεδριακή εμπειρία, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τις ομιλίες διεθνώς καταξιωμένων experts καθώς και διακεκριμένων στελεχών από την ελληνική αγορά.

Επιχειρώντας μία ολιστική προσέγγιση των επίκαιρων τάσεων που μεταμορφώνουν τον κλάδο της Εξυπηρέτησης Πελατών, οι κεντρικές ομιλίες κάλυψαν καίρια θέματα όπως οι ανάγκες και συμπεριφορές των καταναλωτών υπό το πρίσμα των επίκαιρων κρίσεων, η πλοήγηση στα megatrends που διαμορφώνουν το μέλλον, η εισαγωγή τεχνητής νοημοσύνης και το metaverse, ο σημαίνων ρόλος ενός ποιοτικού coaching των ανθρώπων που εξυπηρετούν στην πρώτη γραμμή, η διεπαφή και διασύνδεση μεταξύ του brand και του Customer Service, ο εκσυγχρονισμός του εργαλείου Voice of Customer καθώς και η σύνδεση του Employee Experience με το Customer Experience ως παράγοντας κερδοφορίας και ανάπτυξης των εταιρειών.

Ως εξαιρετικά σημαντικά θέματα, ανέδειξαν μέσα από τις ομιλίες τους διακεκριμένα στελέχη κορυφαίων εταιριών το reskilling και upskilling των ανθρώπων του Customer Service, τη δημιουργία career path για τους ανθρώπους του κλάδου, τη χρήση των data analytics για μια προσωποιημένη και ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών, τη χρήση σύγχρονων τεχνολογικών εφαρμογών, εργαλείων και αυτοματισμών και τη μέτρηση της απόδοσης επένδυσης σε νέες τεχνολογίες.  Παρουσιάστηκαν case studies, καλές πρακτικές και καινοτόμες δράσεις εξυπηρέτησης πελατών καθώς και πραγματικές εμπειρίες πελατών, όπως εκείνοι τις έχουν ζήσει, ενώ τονίστηκε η σημαντικότητα της τήρησης της υπόσχεσης των purpose driven brands. Μέσα από μία βιωματική δράση οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν το mindfulness ως ένα απαραίτητο εργαλείο για τους επαγγελματίες του κλάδου. Η συσχέτιση του DEI με την εξαιρετική εξυπηρέτηση και εμπειρία των πελατών αλλά και η ανάγκη δημιουργίας μιας εταιρικής  κουλτούρας εξυπηρέτησης που προσαρμόζεται δυναμικά στις πρακτικές και κοινωνικές ανάγκες των πελατών ανέρχεται σε μία από τις επιδραστικότερες τάσεις για τον κλάδο.


ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑPRESENTATIONS

Το συνέδριο

Σε έναν διαρκώς μεταβαλλόμενο κόσμο, ο κλάδος της Εξυπηρέτησης Πελατών είναι στο επίκεντρο σημαντικών αλλαγών.

Η επικείμενη ύφεση, ο πληθωρισμός και η ενεργειακή κρίση είναι μόνο μερικές από τις επείγουσες καταστάσεις οι οποίες απαιτούν άμεση λήψη αποφάσεων από τις επιχειρήσεις, ενώ επηρεάζουν σημαντικά τη συμπεριφορά των καταναλωτών, τον τρόπο λήψης αποφάσεων αγορών αλλά και τις προσδοκίες τους από τα brands.


Οι αλλαγές που έχει επιφέρει στον κλάδο η πρόσφατη πανδημική κρίση είναι δομικές και αυτές διαμορφώνουν, σε συνδυασμό με τις νέες προκλήσεις, την επόμενη ημέρα για την Εξυπηρέτηση Πελατών. Οι επενδύσεις στις νέες τεχνολογίες και στην τεχνητή νοημοσύνη, θα αλλάξουν ριζικά όλα όσα έως τώρα γνωρίζαμε.

Υπό τις πιέσεις των επίκαιρων κρίσεων οι leaders του Customer Service καλούνται να επανεξετάσουν τις στρατηγικές τους και να μετατρέψουν τις νέες προκλήσεις σε ευκαιρίες.

Θεματολογία

Όλα τα megatrends της Εξυπηρέτησης Πελατών μέσα σε μία μόνο ημέρα!

  • Νέες κρίσεις και προκλήσεις – η αβεβαιότητα ως μια «νέα κανονικότητα». Πως μεταμορφώνεται ο κλάδος και το επάγγελμα ώστε να ανταποκριθεί στις προκλήσεις που αναδεικνύουν οι πρόσφατες κρίσεις;
  • Μεταβαλλόμενες ανάγκες και συμπεριφορές καταναλωτών. Πως εξελίσσονται, υπό τη σκιά των επίκαιρων αναπροσαρμογών των τιμών οι προσδοκίες και απαιτήσεις από το Customer Service – τι ακριβώς συμβαίνει στην πραγματικότητα;
  • Νέοι τεχνολογικοί ορίζοντες – Metaverse – Τεχνητή Νοημοσύνη. Οι επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες αλλάζουν όλα όσα έως τώρα ξέραμε. Τι επιφυλάσσει το μέλλον; Ποιες καινοτομίες εφαρμόζονται σε προηγμένες τεχνολογικά εταιρίες στο εξωτερικό και πότε αναμένονται αντίστοιχες εφαρμογές στην ελληνική αγορά;
  • Data analyticsHyperpersonalization. Η τάση που επέφερε τον σημαντικότερο μετασχηματισμό συνεχίζει να ηγείται των megatrends. Πόσο καλά γνωρίζουμε τους πελάτες μας;
  • Βαθύτερες και διευρυμένες, προσωποποιημένες μορφές Εξυπηρέτησης Πελατών – 3d printing εφαρμογές

  • «Πελάτης» στο επίκεντρο και ο «Άνθρωπος» στο επίκεντρο. Οι έρευνες καταδεικνύουν πως μια νέα ανθρωποκεντρική προσέγγιση σε επίπεδο εξυπηρέτησης πελάτων αλλά και σε επίπεδο ηγεσίας είναι ικανή να επιφέρει σημαντικές αλλαγές προς το καλύτερο.
  • Gen Z. Μια νέα γενιά πελατών αλλά και εργαζομένων έχει αφιχθεί! Τι τους κάνει διαφορετικούς αλλά και σε ποια πεδία είναι η Gen Z είναι game changers;
  • Employee experience & Customer Experience. Μία άρρηκτα συνδεδεμένη σχέση με αποδεδειγμένα αποτελέσματα σχετιζόμενα με την κερδοφορία.
  • Υπεύθυνα brands στην πράξη και Customer Service. Όταν ο «σκοπός» οδηγεί στην επιτυχία. Γιατί είναι σημαντικό τα brands να κρατούν τις υποσχέσεις τους σχετικά με τους πυλώνες ESG; Environmental και Social έρχεται μπροστά και με διαφορά, ενώ οι πελάτες μας δείχνουν το δρόμο.
  • Ευελιξία και Ανθεκτικότητα για τις ομάδες Εξυπηρέτησης Πελατών. Διαρκής εκπαίδευση και αναβάθμιση δεξιοτήτων. Το βάρος της μεταμόρφωσης αφορά πρωτίστως τους ανθρώπους της πρώτης γραμμής. Οι ομάδες Customer Service, στην καρδιά της λειτουργίας κάθε οργανισμού, είναι αυτές στις οποίες πρέπει να επενδύσουμε περισσότερο.

ΔΕΙTΕ ΤΗΝ AGENDA

Ποιους θα συναντήσετε;

Συμμετέχοντες – Το συνέδριο απευθύνεται σε όλα τα στελέχη επιχειρήσεων όπως CEO & Managing Directors, General Managers, Sales & Marketing Managers, Customer Service Directors, Customer Care Directors, Customer Experience Directors, Loyalty Managers, CX Managers, Customer Care Specialists, Digital Transformation Managers, IT Managers κ.ά. στελέχη οργανισμών και φορέων που διαχειρίζονται και εξυπηρετούν πελάτες, αλλά και σε όλους όσους αφορά το μέλλον του Customer Service.

Ομιλητές – Η agenda του συνεδρίου θα διαρθρωθεί σε μία σειρά από ομιλίες και παρουσιάσεις, από:  κορυφαίους διεθνείς keynote ομιλητές, εκπροσώπους της ακαδημαϊκής κοινότητας, εκπροσώπους επίσημων φορέων, διεθνώς αναγνωρισμένους επαγγελματίες και εμπειρογνώμονες, υψηλόβαθμα στελέχη και εκπρόσωπους κορυφαίων εταιρειών και οργανισμών.

Μια must attend συνεδριακή εμπειρία για το μέλλον του Customer Service.


ΕΓΓΡΑΦΗ

Key Takeaways

  • Αντλήστε έμπνευση από διεθνώς αναγνωρισμένους leaders και forward thinkers που διαμορφώνουν το μέλλον της εξυπηρέτησης πελατών
  • Αποκτήστε συσσωρευμένη γνώση και χρήσιμα insights
  • Παρακολουθήστε τις ομιλίες καταξιωμένων επαγγελματιών και εμπειρογνωμόνων από κορυφαίες εταιρείες και οργανισμούς
  • Μάθετε μέσα από πραγματικά case studies και επιτυχημένες πρακτικές
  • Γίνετε μέλος της πιο δυναμικής κοινότητας για την Εξυπηρέτηση πελατών και συνδεθείτε με τους κορυφαίους εκπροσώπους του κλάδου
  • Γνωρίστε τους ομιλητές, υποβάλετε τις ερωτήσεις σας και μείνετε συντονισμένοι με όλες τις επίκαιρες τάσεις και εξελίξεις
Γνωρίστε τους

Keynote Speakers



Experts and Professionals



Testimonials

Statements of Key Leads


Γίνετε χορηγός

Το συνέδριο παρέχει υψηλής ποιότητας networking, καθώς αποτελεί μία must attend εμπειρία για υψηλόβαθμα στελέχη από όλους τους κλάδους της αγοράς.
Αξιοποιείστε την εξαιρετική ευκαιρία για στοχευμένη προβολή των brand, των υπηρεσιών και προϊόντων σας!

Become a Sponsor

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Χρυσοί Χορηγοί

https://www.customerserviceconference.gr/wp-content/uploads/2023/05/COSMOTE_LOGO_CMYK_STACKED_REG.png

Με κεντρικό μήνυμα «ένας κόσμος, καλύτερος για όλους», η COSMOTE αποτελεί την ενιαία εμπορική μάρκα για όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του Ομίλου ΟΤΕ. Αποστολή της, είναι να φέρει τις δυνατότητες της τεχνολογίας σε όλους, ώστε να μπορεί ο καθένας να αξιοποιεί πλήρως τις ευκαιρίες του σήμερα και παράλληλα να χτίζει ένα καλύτερο αύριο.  

Ο Όμιλος ΟΤΕ είναι η μεγαλύτερη εταιρεία τεχνολογίας στην Ελλάδα. Είναι ο μεγαλύτερος επενδυτής σε νέες τεχνολογίες και υποδομές στην Ελλάδα, αφού μόνο την περασμένη δεκαετία, οι επενδύσεις έφτασαν περίπου τα €5 δισ. Επιπλέον, υλοποιεί επενδυτικό πλάνο που ξεπερνά τα €3 δισ. μέχρι το 2027 για να προσφέρει ακόμα υψηλότερες ταχύτητες και μεγαλύτερη κάλυψη στο σταθερό και το κινητό. Το μέγεθος, η τεχνογνωσία και η εμπειρία του Ομίλου ΟΤΕ αποτελούν εγγύηση για την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών υπό την ενιαία εμπορική ονομασία COSMOTE. 

https://www.customerserviceconference.gr/wp-content/uploads/2023/05/e-value-CMYK-logo-2017-final.png

H COSMOTE e-Value (www.cosmote-evalue.gr), μέλος του Ομίλου ΟΤΕ, δραστηριοποιείται από το 1999 στην παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών Contact Center, κατέχοντας ηγετική θέση στον κλάδο. Με πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών και εξειδικευμένους agents, η COSMOTE e-Value αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες που προσφέρει η ψηφιακή τεχνολογία και παρέχει, 365 ημέρες τον χρόνο και σε 24ωρη βάση, υπηρεσίες τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, όπως ανάπτυξη πωλήσεων, εξυπηρέτηση πελατών, τεχνική βοήθεια, συμβουλευτικές υπηρεσίες κ.ά., απόλυτα προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών της. Η έδρα της εταιρείας βρίσκεται στην πόλη της Ξάνθης, ενώ στον Κεραμεικό Αττικής βρίσκονται τα κεντρικά γραφεία της διοίκησης. Παράλληλα, υποκαταστήματά της λειτουργούν και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας. Από το 2014 έχει αναπτύξει τις εμπορικές της δραστηριότητες και στη Ρουμανία. Με παρουσία σε διάφορες πόλεις, όπως Βουκουρέστι, Μπρασόβ και Πλοέστι, έχει αναλάβει σημαντικά έργα από τοπικούς και διεθνείς πελάτες. 


Χορηγοί

https://www.customerserviceconference.gr/wp-content/uploads/2023/05/ambience_VERTICAL.jpg

At Ambience Services, we provide advanced, innovative solutions and services in the business world. We create the ideal environment required for the development and growth of each individual company, taking into account the specific characteristics of its industry. We achieve this goal by combining automation with the human factor, optimizing the generated outcome. We build relationships of trust with our clients on solid foundations of quality and expertise, while also providing high-demand services.


https://www.customerserviceconference.gr/wp-content/uploads/2023/05/CPI-e1683618865563.jpg

Η CPI παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις πληροφορικής πάνω από 30 χρόνια, κατέχοντας ηγετική θέση ως διανομέας προϊόντων, λύσεων και υπηρεσιών τεχνολογίας προστιθέμενης αξίας.  H CPI  διαθέτει προϊόντα εκτύπωσης, σάρωσης, POS, εξοπλισμού προβολής και θέασης, IP Surveillance, Data Storage και Auto-ID, ενώ παράλληλα υλοποιεί λύσεις MPS,  ψηφιοποίησης και διαχείρισης εγγράφων. Είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών από το 2000 και απασχολεί 135 άτομα. Περισσότερα μπορείτε να δείτε στο www.cpi.gr.


https://www.customerserviceconference.gr/wp-content/uploads/2021/04/DEPA.png

Η ΔΕΠΑ Εμπορίας είναι μια σύγχρονη και ανταγωνιστική εταιρεία, με σημαντική συμβολή στην ανάπτυξη της Ελληνικής οικονομίας.  Μέσω στοχευμένων επενδύσεων και τη χρήση έξυπνων τεχνολογιών, η εταιρεία επιδιώκει την κάλυψη των διαφοροποιημένων αναγκών των πελατών της, παρέχοντας οικονομικό και φιλικό προς το περιβάλλον φυσικό αέριο σε νοικοκυριά, βιομηχανικούς πελάτες, παραγωγούς ηλεκτρικής ενέργειας, καθώς και καύσιμο για οχήματα που χρησιμοποιούν αεριοκίνηση, μέσω του Fisikon, ενώ ως συντονιστής των ευρωπαϊκών συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων Poseidon Med II και BLUE HUBS, εισάγει τις θαλάσσιες μεταφορές της Ανατολικής Μεσογείου στην εποχή LNG. Η εταιρεία συμμετέχει επίσης στο νέο πλωτό τερματικό σταθμό FSRU  στην Αλεξανδρούπολη καθώς και στη νέα μονάδα ηλεκτροπαραγωγής με καύσιμο φυσικό αέριο στην ίδια περιοχή. Η ΔΕΠΑ Εμπορίας εισέρχεται στη νέα εποχή της «καθαρής» ενέργειας, επενδύοντας στις ΑΠΕ και άλλα εναλλακτικά καύσιμα με ουδέτερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα, όπως το υδρογόνο και το βιομεθάνιο.

https://www.customerserviceconference.gr/wp-content/uploads/2022/05/Pobuca_horizontal_logo.png

Pobuca Experience Cloud is an AI platform that helps brands & retailers to improve Customer Experience, increase Loyalty, customer satisfaction, and advocacy.  We offer turn-key solutions; from consulting services to solution design, after-sales technical support, customization, and marketing managed services. We empower B2C companies to build direct, personalized relationships with thousands or millions of consumers through technology & data and convert satisfied customers to loyal ones.  We help brands & retailers measure CX, design the right strategy based on KPIs, and then improve it in terms of Loyalty, customer service, and better engagement through personalization. 


https://www.customerserviceconference.gr/wp-content/uploads/2018/09/singular-logic.png

Η SingularLogic, μέλος του Ομίλου Space Hellas, είναι ένας κορυφαίος Software Integrator που παρέχει λύσεις επιχειρηματικού λογισμικού και υπηρεσίες σε μεγάλες επιχειρήσεις και οργανισμούς του Ιδιωτικού και του Δημόσιου τομέα. Διαθέτει υψηλού επιπέδου εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό, ευρύ χαρτοφυλάκιο λύσεων και υπηρεσιών, πανελλαδικό δίκτυο συνεργατών, μεγάλη πελατειακή βάση και έχει υλοποιήσει σημαντικά έργα πληροφορικής στον Ιδιωτικό και Δημόσιο τομέα, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.


Venue Sponsor

https://www.customerserviceconference.gr/wp-content/uploads/2022/04/oteacademy.png

Η OTEAcademy, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ, είναι o μεγαλύτερος professional training οργανισμός στην Ελλάδα, παρέχοντας πρωτοποριακές εκπαιδευτικές υπηρεσίες που συμβάλλουν στην επαγγελματική και προσωπική ανάπτυξη του εκπαιδευόμενου. Με κύρια δραστηριότητα το business training, σχεδιάζει και υλοποιεί υψηλού επιπέδου εκπαιδεύσεις προσωπικής ανάπτυξης και τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών (ICT), καλύπτοντας ευρεία θεματολογία και συμβάλλοντας στην εξέλιξη στελεχών και επιχειρήσεων. Στις σύγχρονες εγκαταστάσεις της OTEAcademy παρέχονται υπηρεσίες φιλοξενίας με ευελιξία και λειτουργικότητα, μετουσιώνοντας στην πράξη την εμπειρία της στο customer experience.


Οπτικοακουστική Κάλυψη

https://www.customerserviceconference.gr/wp-content/uploads/2020/09/coneq-e1650356417597.png

Η CONEQ Hellas ανήκει στον τομέα παροχής τεχνικού εξοπλισμού και υπηρεσιών σε εκδηλώσεις, τις οποίες υποστηρίζει με μεταφραστικά συστήματα, συνεδριακά συστήματα, οπτικοακουστικό και άλλο τεχνικό εξοπλισμό. Στην ανοδική πορεία της CONEQ Hellas τα τελευταία 5 χρόνια έχοντας ήδη καλύψει πάνω από 600 εκδηλώσεις, έχουν συμβάλει τα μεγάλα και σημαντικά συνέδρια στα οποία πρόσφερε με επαγγελματισμό τις τεχνικές υπηρεσίες της και τον εξοπλισμό της. Για πληροφορίες και τεχνική υποστήριξη επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected], ή στο (+30) 211 2163453.

Official Publication


https://www.customerserviceconference.gr/wp-content/uploads/2020/03/mw-1.png

Επικοινωνία


Συμμετοχές
Βασίλης Κουτσαβλής, T: 210 6617777 (εσωτ. 129), Ε: [email protected]
 
Χορηγίες
Σπύρος Λεοντάρης, T: +30 210 661 7777 (εσωτ. 215), E: [email protected]
 
Περιεχόμενο
Χρύσα Δέμη, Τ: 210 6617777 (εσωτ. 171), Ε: [email protected]

BOUSSIAS EVENTS