Το 19ο συνέδριο κορυφής για την Εξυπηρέτηση Πελατών είναι γεγονός! Συνεπής στο ετήσιο ραντεβού, η μακροβιότερη διοργάνωση του κλάδου επιστρέφει με επίκαιρη θεματολογία και προσκαλεί όλα τα στελέχη του Customer Service στη μεγαλύτερη καθιερωμένη ετήσια συνάντηση.
Στοχεύοντας σε μία ολιστική προσέγγιση των επίκαιρων τάσεων που διαμορφώνουν το μέλλον του κλάδου, το συνέδριο δίνει το βήμα και ανοίγει το διάλογο για τη στρατηγική της σύγχρονης Εξυπηρέτησης Πελατών.
Στην σύγχρονη εποχή, λέξη-κλειδί για την Εξυπηρέτηση του Πελάτη/Πολίτη -και ίσως η μεγαλύτερη πρόκληση για τις επιχειρήσεις- είναι η προσαρμοστικότητα. Οι επιχειρήσεις αναγκάζονται σε μόνιμη και διαρκή αναπροσαρμογή των σχέσεων με το κοινό, έχοντας να επεξεργαστούν κάθε φορά και νέα δεδομένα: τεχνολογικά άλματα, κοινωνικές ζυμώσεις, περιβαλλοντικές ανησυχίες, αποδοχή και ενσωμάτωση της διαφορετικότητας, αλλά και πολιτικοοικονομικοί παράγοντες όπως το ζητούμενο για βιώσιμη ανάπτυξη, οι συνέπειες του πολέμου και της ενεργειακής κρίσης, ο πληθωρισμός κ.ά.
Το παραπάνω πλαίσιο επηρεάζει δραματικά τη συμπεριφορά των καταναλωτών, τον τρόπο λήψης αγοραστικών αποφάσεων, καθώς και τις σχέσεις αλλά και τις προσδοκίες τους από τα brands. Επιπλέον, η αλματώδης αύξηση στη ζήτηση ψηφιακών υπηρεσιών κατά τη διάρκεια της πανδημίας συνεχίζεται στην μετα-πανδημική εποχή με αμείωτη ένταση, καθώς είναι σαφές ότι η νέες τεχνολογίες και η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζουν ριζικά όλα όσα έως τώρα γνωρίζαμε για το εμπόριο και την κατανάλωση.
Σε μια εποχή λοιπόν που η αλλαγή έχει ταυτιστεί με την κανονικότητα, οι ηγέτες του Customer Service καλούνται να επανεξετάσουν τις στρατηγικές επιλογές τους ώστε να μετατρέψουν τις νέες προκλήσεις σε ευκαιρίες.
Όλα τα megatrends της Εξυπηρέτησης Πελατών μέσα σε μία μόνο ημέρα!
Συμμετέχοντες – Το συνέδριο απευθύνεται σε όλα τα στελέχη επιχειρήσεων όπως CEO & Managing Directors, General Managers, Sales & Marketing Managers, Customer Service Directors, Customer Care Directors, Customer Experience Directors, Loyalty Managers, CX Managers, Customer Care Specialists, Digital Transformation Managers, IT Managers κ.ά. στελέχη οργανισμών και φορέων που διαχειρίζονται και εξυπηρετούν πελάτες, αλλά και σε όλους όσους αφορά το μέλλον του Customer Service.
Ομιλητές – Η agenda του συνεδρίου θα διαρθρωθεί σε μία σειρά από ομιλίες και παρουσιάσεις από κορυφαίους διεθνείς keynote ομιλητές, εκπροσώπους της ακαδημαϊκής κοινότητας, εκπροσώπους επίσημων φορέων, διεθνώς αναγνωρισμένους επαγγελματίες και εμπειρογνώμονες, υψηλόβαθμα στελέχη και εκπρόσωπους κορυφαίων εταιρειών και οργανισμών.
Μια must attend συνεδριακή εμπειρία για το μέλλον του Customer Service.
-TBA-
-TBA-
Το συνέδριο παρέχει υψηλής ποιότητας networking, καθώς αποτελεί μία must attend εμπειρία για υψηλόβαθμα στελέχη από όλους τους κλάδους της αγοράς.
Αξιοποιείστε την εξαιρετική ευκαιρία για στοχευμένη προβολή των brand, των υπηρεσιών και προϊόντων σας!
Η CONEQ Hellas ανήκει στον τομέα παροχής τεχνικού εξοπλισμού και υπηρεσιών σε εκδηλώσεις, τις οποίες υποστηρίζει με μεταφραστικά συστήματα, συνεδριακά συστήματα, οπτικοακουστικό και άλλο τεχνικό εξοπλισμό. Στην ανοδική πορεία της CONEQ Hellas τα τελευταία 5 χρόνια έχοντας ήδη καλύψει πάνω από 600 εκδηλώσεις, έχουν συμβάλει τα μεγάλα και σημαντικά συνέδρια στα οποία πρόσφερε με επαγγελματισμό τις τεχνικές υπηρεσίες της και τον εξοπλισμό της. Για πληροφορίες και τεχνική υποστήριξη επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected], ή στο (+30) 211 2163453.